Etrafta Bulduğu Malzemelerle Ürkütücü Heykeller Yapan 12 Yaşındaki Çocuk



Pek çok insan hayatta ne yapmak istediğini yirmili yaşlarında bile bilemezken, daha 12 yaşındaki Callum Donovan Grujicich hayattaki en büyük tutkusunun heykel olduğunu keşfetmiş durumda.

Callum, “İki yaşındayken bir şeyler yapmaya başladım” diyor. “Kumaştan heykeller yapardım.” Zamanla Callum’un sanatsal ifade biçimi gelişmiş. “Kendi kilimi yapmak için tuvalet kâğıdı, yün havları, mineral yağlar ve yapıştırıcı kullanarak deneyler yapmaya başladım.”

Callum daha sonra buna farklı malzemeler ekliyor. “Özellikle sağda solda bulduğum şeyleri kullanmayı çok seviyorum. Dışarı çıktığımda gözüm hep bir şeyler bulmak umuduyla yerde olur.”

Callum’un heykelciklerini melankolik hatta ürkütücü bulabilirsiniz ve bunda haksız sayılmazsınız. “İnsanlar bana heykellerimin ne ifade ettiğini soruyor ama ben onların anlamları hakkında konuşmak istemiyorum. Benim onlara anlatmam yerine, insanların heykellerimin onlara ne düşündürdüğünü bulmasını istiyorum.”



Kaynak: Etrafta Bulduğu Malzemelerle Ürkütücü Heykeller Yapan 12 Yaşındaki Çocuk
Etrafta Bulduğu Malzemelerle Ürkütücü Heykeller Yapan 12 Yaşındaki Çocuk Etrafta Bulduğu Malzemelerle Ürkütücü Heykeller Yapan 12 Yaşındaki Çocuk Reviewed by Bursa Haberleri on Ekim 01, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Facebook

Tüm Hakları Saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.