Yanlızlığa yalnızız

İstersen adını hiç koymayalım demiştin . O kadar çok istedim ki adı AŞK olsun diye.
Çırpındım , uğraştım . Ne uğruna peki ?
Yaşanması zor fakat vazgeçilmeyecek bir aşk için mi ? Pek sanmıyorum..
Senin için değerli olan daha başka kişiler varken , benim hayatımda değerli olman saçmaydı.
Haklısın aslında ben bile kendimi sevmezken senin beni sevmeni beklemek hataydı.
Mükemmel olmayabilirim evet. Ama en azından sahte değilim !
Derin bir nefes alıp herşeye yeniden başlamak istiyorsun ama olmuyor değil mi ?
Hep en çok seven ve kaybeden oluyoruz malesef.
Zaman geçer , anılar silinir , duygular değişir , insanlar ayrılır ama kalpler unutmaz..
Bugünlerde gülmeye çok ihtiyacım var . Benim yerimde sen olsaydın daha ilk adımda yaşamaktan vazgeçmiştin. Seni sevmekten değil hayal kurmaktan yoruldum ben.
Mutlu olmak neden bu kadar zor biliyor musun ?
Çünkü beni mutsuz eden şeylerden bir türlü vazgeçemiyorum. Yani senden .
Artık iyi bir şeyler olsun benim hayatımda ,
Olmalı , olsun , olacak .
En azından buna inanıyorum , inanmak istiyorum.
Bu yaşantımın adını da YALNIZLIK koyuyorum.

 

 

Kaynak: Yanlızlığa yalnızız
Yanlızlığa yalnızız Yanlızlığa yalnızız Reviewed by Bursa Haberleri on Ekim 21, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Facebook

Tüm Hakları Saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.